Vilken jävla otur.

Ursäkta mitt ordval.. Jag fick en mindre bra nyhet i förrigår som gjorde mig väldigt nere. Var nere hela dagen igår och jag hoppas att jag slipper känslan idag. Vet att det inte är hela världen och att det kunde varit värre men jag ville verkligen det här. Ville det so bad! Jag vill vara lite nedstämd för när det är över kommer jag att hoppa upp i sadeln igen och vara starkare än någonsin.. och hoppas på nästa år! Min bror ringde mig och försökte peppa mig genom att säga: "Det är lugnt! Ta det nästa år! Du har hela livet på dig.. Eller vänta.. Vi dör ju nästa år". Haha schysst.. Sorry för att inte är riktigt klar med det jag säger. Låt oss hålla det hela enkelt :) Idag ska jag jobba till eftermiddag och senare ut någonstans.. Inte ut och dansa, utan ut på stan och äta middag. Imorgon väntar gymmet samt mitt lilla kalas :) haha! Vill helst vara pigg och fräsch till det. Vill även ha en heeel del energi då jag vet vilken energikrävandr släkt jag har. De lär suga musten ur mig! Sen får vi inte glömma Chiles match idag. Nu ska jag göra mig i ordning. Jag önskar er alla en jätte fin och trevlig dag. Håll hårt om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0