VÄLKOMMNA TILLBAKA!

Jag har inte skrivit här på flera månader.. Känns sjukt att komma tillbaka må jag säga :) Så vad har hänt? Jag kan börja med att säga att jag fick GRYMMA JÄVLA betyg så förhoppningsvis kommer de att ta mig någonstans i livet :) För er som inte fattat så är jag klar med skolan. Hade en tuff period mellan jul och april. Jag förstår mig inte på människor som inte kan vara glada för andra utan envisas med att förstöra och hitta på saker? JÖSSES! Tjejen jag trodde skulle vara en bra vän blev istället ett arsle vars ansikte jag ville trampa på... dagligen. Nej, nu ska vi inte vara sånna! Vad mer har hänt? JAG HAR TAGIT KÖRKORTET! Haft det i snart ett halvår. Det känns bra att inte vara begränsad :) Jag har kört som en galning. Mitt hjärta och jag är fortfarande ETT och jag är glad som vanligt. Jag har fortfarande söta små vänner som värnar om mig och jag fyller år i helgen! Jag hoppas att ni börjar trilla in hit som förut. Vänner som ovänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0