Uppe med tuppen!

Okej, inte bokstavligt talat men jag var uppe rätt tidigt.. Firandet av min födelsedag gick snabbt! I fredags var jag och åt på Jensen's Bøfhus med mitt hjärta, min bror och min brors sambo. Vi hade en trevlig stund men den vart kortvarig eftersom att alla skulle upp tidigt dagen därpå. Lördag morgon stod jag med mamma och förberedde allt till kvällen då släkten skulle komma.. Vi hade hur kul som helst och jag kan lugnt säga att jag sov som ett barn den natten. På morgongen sken solen och jag som ogillar solsken på morgonen gick upp och skulle lägga täcket ovanpå rullgardinen och fönstret. Vad tror ni händer då? Jo gardinen lossnar och jag får allting på mig.. Min bror och hans sambo tittade på mig och somnade om. Mitt hjärta kollade knappt på mig, haha. Inte förrän jag lagt mig ner hörde jag honom skratta åt mig. Schysst :) Sen träffade vi alla åter igen och åt det som blivit över. Vecken i övrigt har gått lite segt. Jag jobbar HELA veckan! Ända in i söndag :) Ledig en dag och en back to work. Så det är praktiskt taget så min vecka sett ut och kommer att se ut. Ha så fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0