Snart natt.

Jag hat varit igång praktiskt taget hela tiden. I natt var det en rätt så konstig natt! Sov hos mitt hjärta, vaknade för att se på Chile matchen, när den var slut åkte vi till Arlanda för att lämna av en vän, kom hem och åt frukost sen däckade vi fint igen. Känns som om jag upplevt en extra dag haha. Nu har jag precis kommit hem från jobbet och trött är bara förnamnet :) jag ska sova i några timmar innan det är dags att stiga upp till ännu en fin dag och mitt jobb :) hoppas jag är lika positiv imorgon när jag vaknar bara.. Haha. Sen ska jag äntligen fixa det efterlängtade gymkortet. Var alldeles för längesedan! Det är mina gamla jeans bevis på.. Usch. God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0