Tänkt över

Sådär ja! Efter det argsinta inlägget så sprang jag ner till bussen och tog mig till träningen. Verkligen inte likt mig att träna så sent. Men de var lika bra.

Jag känner mig mycket piggare och gladare nu än innan. Tror det var för att jag satt hemma för en gångs skull och inte gjorde något förutom att sega. Min kropp är inte van vid det och jag hade ångest.. Saik. Jag ballade ur för att jag inte lyckas varva ner som jag ska och ja, det och att jag kände mig instängd var väl ingen bra kombination. Jag hade precis vaknat också så jag antar att de va en del av kakan :) Hursomhelst, det här med jobben gör mig lite fundersam. Jag tycker om att jobba men just nu är jag lite trött på det. Jag har världens gulligaste chefer och jag trivs jätte bra. Mitt hjärna säger liksom åt mig att ta ansvar och bita ihop in i det sista men min magkänsla och hjärta ber mig lägga av nu och att det inte behövs mer. Förutom dom så säger mina föräldrar också att de inte är nödvändigt att köra slut på mina krafter.. Jag reser nämligen bort med dom i slutet av juli och jag vill ha pengar att slösa. Jag ska ju inte bara resa med de och jag vill inte ta emot gåvor från någon, haha. Jag vet, det är nästan ett problem för mig. Tanken av att leva på andra får mig bokstavligen att rysa. Iallafall så ska jag bita ihop och köra på. Jag ska ha en helt galen juli månad och ladda krafterna inför intensiva studier. Skönt.. Nu ska jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0