Stress

Det är så sjukt hur man, även fast man är hemma, inte lyckats varva ner.. Jag slutade jobbet för någon timma sedan och nu befinner jag mig hemma med min faster som kommit på besök från växjö :) mysigt. Jag känner mig lite stressad. Varför vet jag tyvärr inte men jag tror starkt på att det är för att jag inte vet vad jag ska göra ikväll. Vill gå på bio men min morbror behöver hjälp med lokalen och jag vill verkligen ställa upp. Jag är den enda som jobbar inom servering och jag kan det mesta.. Så vi får se hur han vill ha de. Men jag vill endå på bio.. Hm?

Jag ska nog hjälpa honom.

Annars då? Jag har jobbat rätt hårt. Ingen nyhet.. Haft det kul men det har varit rätt intensivt och eftersom jag inte vilat ordentligt så är jag lite utmattad. Okej ifall jag jobbat några timmar per dag. Men jag körde på över 15 timmar igår och sov 4 timmar för att gå upp och åka tillbaka jobbet. Förhoppningsvis är det här en av mina sista dagar där.. Börjar som sagt skolan. Självklart kommer jag springa dit ifall de öppnar säsongen innan och behöver min hjälp. Men när jag börjar skolan, då är det skolan endast. Jag sabbar inte den här chansen för fem öre!

Förresten, min telefon är paj.


Efter en trött arbetsdag häromdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0