Jag har en stor panna. Haha

Att sy in min klänning kostade lika mycket som själva klänningen. Glad? NEJ! Men jag försöker se det från den ljusa sidan. Klänningen är vacker och den kommer att användas flitigt.. promise!

Annars har jag bara jobbat. Kom hem för en stund sedan! Mitt hjärta och jag cruisade runt lite och han lämnade hem mig. Han köpte en rätt.. stor grej. Är fortfarande lite hmm över det.. Det är inte min grej att ta emot så dyra saker. Helt allvarligt, jag är inte den typen av tjej som gillar att skämmas bort av sina pojkvänner. Någon gång,Okej. Men inte överdrivet. Det blir pinsamt och jag känner redan alldeles för många som vill att killarna de dejtar ska dyrka marken där de går.. Konstigt. Faktiskt aldrig förstått mig på sånt! Det ska vara lika i ett förhållande, thats it. Men hursomhelst så är jag självklart tacksam och glad för att det var verkligen något jag behövde :) Nu måste oansvariga jag ta hand om den ordentligt bara.

Nu måste jag skriva ner morgondagens(egentligen dagens) schema plus smsa mitt hjärta vad han inte ska glömma att packa ner. Trots att han är ovanligt ansvarig för att vara kille så behöver han mig som hjälper honom då och då. Jag vet det! Även ifall han vägrar erkänna :)

Snart cruisar vi ner! Hoppas det blir fint väder.. Oh längtar till min fina stad.




TAKIDA.
 Alla på jobbet skrattade åt mig medans jag sprang ut och in från backstage. Mitt jobb är awesome :)
(OK.. jag vet att det inte är nickelback vi snackar om. Men ge dom här svenskarna credit, hihi)



HERREJÖSTANS! Min panna ser 2 meter lång ut..
Hahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0