Solig dag.

Jag hade en jätte trevlig kväll och natt igår. Min moster fyllde år så vi firade henne i en stor två vånings lokal. Jag vaknade på frukstansvärt dåligt humör igår så jag var tvungen att åka in till centrum och gå av mig lite.. Hittade världens finaste svarta fodral med ärmar!

Tillbaka till kalaset, eftersom jag va stressad och på dåligt humör så åt jag enbart frukost och glömde bort att äta så när klockan tickade 18 så var min mage fullkomligt i uppror haha. Kocken från mitt extra jobb lagade maten igår och som vanligt smakade den underbart. Placering på borden va huller om buller i och med att vi skulle bekanta oss med alla och de uppskattades. På så sätt fick man lära känna varann bättre. Mitt hjärta var så stilig igår och jag kom på mig själv stirra på honom flera gånger :) 
Idag är det förresten mors-dag och jag ska jobba! Haha fail. Men min bror kommer och jag hoppas att han stannar till imorgon så jag hinner se honom efter jobbet. Jag saknar honom..

Nej nu ska jag göra mig iordning och hoppas på vädret håller sig!






Jag bjuder på en closeup!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0