Snart är veckan slut.

Snart är min fruktade helg över. Jag har snart kört slut på mina reservkrafter.. Igår jobbade jag HELA DAGEN ,bokstavligt talat, från 09 på morgonen till lite innan 3 på morgonen. Ja många av er undrar om de inte är olagligt. Men när man i den här branschen så finns de inget olagligt. Du kniper och kör på tills du stupar haha. Plus att jag hade baren efter serveringen och vi är alltid sist att gå. Allt gick super och jag tror att våra 5 000 gäster hade en trevligt natt med alla aristerna på scen. Och jag tror de var mer än nöjda med oss! Hursomhelst så gick jag till baren och jaa det var som alltid roligt, men en av kärringarna där vart inte så glad när jag la upp drinkar utan att ta exakta mått. Jag bad om ursäkt men bara för att jag inte orkade tjaffsa.. Men jag var tvungen att ta en paus för att inte bli alltför irriterad. Tror hon att jag är i baren för att jag inte KAN? Man undrar ju! Jag är ju satt där för någonting. Men hon är äldre.. och hon börjar bli nervös över att vi yngre börjar köra bar på events. Jag hade lust att be henne skaffa sig en unge.

Jag kom hem ca halv fyra och däckade i min säng och vaknade av att mitt hjärta smsade mig. Stackaren jobbade till lika sent och han tog sig tillbaka till jobbet idag innan 11. Som tur är börjar inte jag förens 14 idag på mitt extra jobb. Inge träning eftersom jag faktiskt är väldigt utmattad. Men imorgon förväntas jag vara utvilad!

Nu ska jag massera mina stackars fötter och sen duscha.. Vi HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0