snabbt snabbt snabbt

Jag tror inte det här är hälsosamt. Jag må känna mig pigg som en lärka men det gör man alltid när man är övertrött. Jag kom hem sent igår och gick upp tidigt idag. Just nu väntar jag på att tiden går så att jag kan ta tåget. En snabb update; Var i Uppsala under valborg och hade skit kul med mitt hjärta, hans kompis och med några gulliga tjejekompisar. Kom hem någon gång runt 3-4 på natten.. Dagen efter så skjutsade mitt hjärta mig till gymmet så där stod jag och svettades i några timmar innan jag åkte hem och mötas av att min kusin smsat mig och sagt att jag måste komma till forts. av möhippan. Dagen innan hade dom varit på salsakryssningen. Jag skulle med men pga att jag trodde att jag först skulle jobba dag+kväll så köpte jag aldrig någon biljett och sen vart det för sent.. Vad som händer under möhippan kan jag INTE berätta här haha. Men däremot kan jag berätta att vi sen drog oss in till karlberg. Vi var på La Isla.. Haha jag kunde inte tro att vi skulle dit först men jag ångrar inte att jag följde med för jag hade skit kul där med :) FÖRUTOM när idioter som inte har för sig bättre och stirrar ögonen av sig. + brudar som tror sig jobba där och ska agera fotografer och ta bilder på "alla". Trots att jag vart pyttelite irriterad så slutade jag bry mig under kvällens gång.. Dom fick titta och ta bilder på mig hur mycket dom ville. Jag vart bara smickrad.

shit jag kommer missa tåget nu.. haha

Ha det BÄST!
Bilder kommer sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0