Mina 2 lediga dagar

Jahapp! Då sätter man igång med jobbet igen. Dom här två dagarna har gått så snabbt och jag har inte ens vilat.. På min första lediga dag var jag med mitt hjärta och åt på vapiano. Himmelsk god pasta! Sen åkte vi till Heron City och nördade oss lite bland spelen och sen på bio :) Idag(onsdag) så vaknade jag upp helt pigg och tvingade honom att komma och äta frukost med mig. Va nämligen lite stressad för att jag ville till stan och kolla lite kläder. Jag åkte själv eftersom jag vilka plagg jag letar efter, vart jag ska leta efter dom och gör de bäst själv. Jag hittade en sån fin blommig klänning och en fin kort kavaj med puff ärmar! De måste nog vara mitt fjärde plagg med sådana ärmar. Fin var den.. Tänker bryta av min blommiga, tjejiga klänning med kavajen och ett par svarta heels. Bilder kommer upp på lördag eftersom det är då jag ska bära det. Köpte även en blus som jag fortfarande undrar när jag ska ha på mig.. Det var tänkt att kanske ha den på lördag men sen då? Jag är inte mycket för sidenblusar! Haha. Men den lär nog komma till användning förr eller senare i och med att den är väldigt elegant. 

Träffade även på min kusin och moster. Dom kände inte igen mig.... haha. Måste trott jag va ett psyko som vinkade åt dom. Sen gick jag till Sandys och åt en god rostbiff sallad. Mums!
Postade även mitt Ja-Tack brev till skolan :) Börjar inse lite nu. Men jag börjar faktiskt bli rädd.
Gick även en promenad med en vän som jag inte sett på länge. Skippat träningen i 2 dagar och jag har faktiskt ingen tid att ta mig till gymmet.. Så de får blir promenader.

Imorgon börjar jag 09 och kör till 00 på natten. Tror de samma på fredag.. Hur som helst så skriver jag av mig massa strunt när jag kan. Nu ska jag sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0