lite snabbt innan läggdags

OH VAD AVIS JAG BLIR PÅ ER LEDIGA MÄNNISKOR! Kan inte fatta att vädret äntligen börjar arta sig och bli fint :) Synd bara att jag jobbar.. Får sitta där inne i min bar och få njuta av solen medans jag går ut och tar hand om uteserveringen. Fast som jag sa till nitt hjärta och mina närmsta vänner som också jobbar häcken av sig.. Vi får unna oss i saker som dom lediga inte får! Vardagslyxen och resor. Man måste faktiskt se de positivt. Men jag kan inte undgå att känna mig lite ledsen när jag ser solen skina och jag inte får ta del av de. Den enda biten av kakan(solen) jag får är väl dricksen av alla som sätter sig ute och beställer mat och dryck hoho.

Förresten löpte jag och mamma amok på nätet idag. Vi köpte massa klänningar och en väska till mig.. mums! Imorgon ska jag och mamma fortsätta jakten i centrum. Så det är dags för mig att sova. Imorgon väntar förhoppningsvis ett träningspass innan shoppingen och jobb på kvällen. Vi hörs! Ni lediga, njut av solen åt mig också är ni snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0