jäkligt irriterad

Idag har inte varit en bra dag. Jag har suttit hemma och inte gjort ett jävla skit. Jag har inte varit på humör alltså.. Stackars mitt hjärta som har fått stå ut med mig. Jag försöker liksom intala mig att allt är lugnt och minsta sak som irriterar mig försöker jag skratta bort.. Men det går inge vidare, jag är så jävla irriterad att jag skulle kunna skrika på alla. Verkligen. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.

Det är lugnare nu än innan. Så ni kan ju tänka er.. JÄKLA skit. Jag är så grinig att jag får lust att ringa till jobbet och ba VET NI VAD, jag tar ledigt! HEJDÅ till båda min jobb. Jag vill vara ledig så jag kan resa med mitt hjärta sen komma tillbaka och sen invänta semestern med familj. Oh.. hatar att vara äldre och behöva ta ansvar. Jag måste ju jobba så jag kan betala för mig. Även fast mina föräldrar försöker intala mig att jag inte behöver och att jag ska ta semester nu så NEJ jag vägrar ta emot ett enda öre. Jag är gammal nog att kunna betala för mig.. Men att jobba håller på att ge mig nervsammanbrott. Jag vill vara ledig. FYFAN.. Jag ska ringa mitt hjärta sen. Han tänker alltid bra. Han är smart och ger kloka råd.


Ni som inte ens försökt skaffa er ett jobb och tycker det är OK att leva på era föräldrar.. Hur kan ni lägga er om nätterna? Fy. Jag har panik. Och de är faktiskt lugnt i och med allt jag kämpat. Så jag tycker de är okej att klaga lite nu.. ja faktiskt....... det tycker jag........ Fan. Men de är bara idag. Imorgon är jag peppad igen.


Ni som försöker och inte lyckats skaffa jobb, ta inte åt er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0