i väntan på maten.

HEJ! Solen skiner men de blåser rätt mycket..
Jag sitter och väntar på att min mat kallnar lite. Gillar inte för varm mat eftersom de inte går att njuta :)
Det blev squash och bulgur med lite köttfärs. Gott, mättade och framför allt nyttigt. 

Idag har jag varit och tränat. Inte så intenstivt som jag brukar eftersom jag faktiskt inte hade så mycket krafter. Somnade så sent igår.. Men träning som träning. Det viktiga är att jag inte ligger hemma och latar. Jag börjar som sagt 17 idag och det är endast till 22, vilken tur! Imorgon är jag ledig och då väntas de massa roliga saker. Jag måste varva ner litegranna. Jag kände mig så rastlös att jag helt seriöst funderade på att gå en promenad mitt i natten. Lilla psyko liksom, haha.

Nu ska jag äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0