I let haters hate..

Jag trodde det skulle bli skönt att komma hem från jobbet. Börjar inte förens 17 imorgon.. Men nej, känner mig ändå sjukt stressad :S Jag måste verkligen varva ner.

Det här med skolan har typ inte kickat in hos mig ännu. Jag är jätte glad men det känns som om jag inte ens har tid att inse va det betyder. Jag är en sån som, när något händer, måste jag sätta mig ner ensam och bearbeta det. Oavsett om det är positivt eller negativt! Jag vet hur mycket det här innebär och jag vet att de kommer bli ordentligt med studier i och med att vi måste hinna med dubbelt så mycket. Jag valde ett rätt intensivt program.. Jag har liksom valt både det här OCH att tenta upp mig i ett par f.d ämnen samtidigt, inte alls många.  Jag tackar verkligen kvinnan jag pratade med för 7 månader sen. Hon som introducerade det här för mig. Hade jag kommit ihåg hennes namn hade jag skickat ett tack-kort, haha. Nu måste jag bara fixa och trixa med CSN så jag kan betala min hyra :) Sen är de klappat och klart. (Tja, fram till att jag måste besöka Ikea.. )
Det ligger på mig det här!

Nej nu ska jag sluta idissla det här och lägga mig ner i sängen och försöka somna till tv..
Har jag förresten berättat för er att jag är mörkrädd? Haha! Det kan vi ta någon annan dag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0