Godnatt!

Jag är hemma i stockholm nu.. Känns trist. Ville gärna stanna tiden och fortsätta vara därnere med personerna jag älskar. Varje gång jag kommer därifrån så får jag med mig nya tankar.. Älskar att min hemstad fortfarande, trots åldern, ännu lämnar kvar en fin eftersmak hos mig.

Hursomhelst så är jag hemma. Kom hem runt halv åtta på kvällen :) Har massa roliga bilder och massa fina minnen! Bilderna finns på face ifall ni är intresserade. Nu måste jag lägga mig. Ska upp imorgon och städa och sen bege mig till träningen. Därefter till jobbet.. Vi hörs antagligen imorgon natt eller imorgon på förmiddag. Man vet aldrig med mina uppdateringar.. ibland kommer det bara..
Nu ska jag lägga mig i sängen och tacka Gud för allt jag fått av honom. Jag måste vara top 5 happiest just nu.. I bet I´m! :) PUSS på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0