God natt på er!

Usch vilka intensiva dagar det varit.. Igår jobbade jag hela dagen! Och då menar jag verkligen HELA DAGEN. Åkte dit på morgonen och kom hem så sent att mitt jobb var tvungen att sätta oss i taxi. Imorse vaknade jag svettig.. den här fukten gör mig galen! Mitt rum har en tendens att alltid alltid alltid vara kallast och nu när jag vill att det ska vara lite kyligt så är det varmast?! Oh. Jaja, efter frukost bar det iväg till träning där jag svettades ännu mer. Underbart. Där hade jag inte varit på snart 1 vecka :( Sen hem och sen vidare till mitt andra jobb. Det var så fruktansvärt mycket att göra idag. Allt för solen och uteserveringen! Imorgon lär det vara lika varmt och de innebär självklart lika stressigt och mycket att göra. SÅ DÄRFÖR ska jag gå och sova.. imorgon vill jag vara pigg som en ärta. Vill hinna med lite ärenden innan jobbet. Jag undrar hur länge jag ska hålla på? Jag har inget emot jobba i juni men, juni? Hela juni? Det tvivlar jag på. Ska kolla de här med resan så jag kan börja anpassa mig efter det. Då vet jag på ett ungefär hur mycket jag ska jobba och spara. Längtar!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0