From växjö with love :)

Roligt att jag kollat facebook hastigt hos min moster bara för att jag inte haft internet när grannarna här hos min kusin inte ens har lås på sina nätverk så det var bara till att koppla på mitt hjärtas bärbara och låna lite internet :)
Nu sitter vi här, mätta och belåtna över allt vi ätit.. Tjoho!Jag har inte ens tränat på några dagar. Men nästa vecka håller jag till på mitt extraknäck till jobb och som några vet så ligger det nära gymmet! Så det är bara att pallra sig dit innan jobbet. SKÖNT! Imorgon är den stora dagen och jag längtar. Min klänning blev sydd och sitter som GOD-DAMN.. Allt har gått bra och jag hoppas de fortsätter så. Dagen har varit underbar och det började med min kusins våg i badrummet. Haha lilla nörden som jag är så hoppade jag självklart upp.. Och jag kunde inte tro det. Kan ni? Oh! Men visste ni att ni egentligen inte ens ska gå efter vågen? Man ska alltid mäta sig i CM och se skillnaderna på kläderna. Haha jag tror jag gett bort hälften av mina kläder som är ca 2 månader gamla. Hur som helst så är jag sjukt nöjd med vad jag lyckats åstadkomma. Inte för vikten, utan för hur frisk min kropp känner sig och hur jag har energi för allt. Så ni latisar hemma, rör på fläsket och gå promenader! Om inte med kompisen, sambon etc. så gör de själva! Ni behöver inte vara beroende av andra för att leva ett sunt liv.. Det är trots allt din kropp och din vilja. Nu klagar mitt hjärta och undrar ifall jag skriver ett skolarbete. Jag tror inte killar förstår riktigt de här med att skriva av sig. Oavsett mina få läsare eller inte så känns det roligt att lämna avtryck. Då kan man titta tillbaka och skratta lite åt sig själv :)

Pussar till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0