EN GLADARE LEYLA!

Jag har kommit in på högskolan! ÄNTLIGEN så löses klumpen inom mig upp. Jag orkar inte jobba mer! Ta de inte fel, jag älskar att jobba och jag är lyckligt lottad som faktiskt haft lätt för de här med jobb och alltid haft saker på G. Jag har haft den turen och lyckan. Men nu behövs de en en paus i arbetandet.. Jag vill vara en lite fattigare student ett tag nu. Jag vill liksom vara den man stöter på och blir frågad "Vad gör du nuförtiden?" och svara " Jag PLUGGAR". Jag har jobbat hårt och mycket och som mina nära vet har jag alltid varit en krigare på det. Men nu mina vänner och mindre vänner så ska jag sätta in min fot i studierna igen. Längtat!
För er som undrar vad jag pluggar så är det en allmän linje med juridik, globaliseringen, vetenskap, juridik, kriminologi etc. med polisförberedande som profil! Oh jag kan inte fatta att jag, Leyla, om några månader kommer sitta i skolbänken igen och bli irriterad för att jag inte förstår läraren.. haha. Nej då :) Jag ska lyckas utomordentligt bra! Jobben har gett mig mycket, inte bara pengar, utan erfarenhet! Och även massor av ansvar.. Det ska jag bära med mig och göra det bästa jag kan. Hörrni, jag är ÖVERLYCKLIG!


Förutom att ha fått nyheterna så har det varit en bra kväll på jobbet. Fick riktigt ordentligt med dricks och komplimanger av mina chefer :) Nu ska jag försöka snappa åt mig alla tider jag kan och sen njuta av en LÅNG j*vla resa. För det förtjänar jag!

Jag måste även tilläga att jag inte hade klarat det här utan min familj eller mitt hjärta. Jag tackar Gud varje dag för att ha skänkt mig en sån underbar familj som ni. Min familj som alltid haft tålamod och gett mig sina bästa råd. Mitt hjärta som alltid hållt mig nära sig och fått mig att känna mig så älskad och som fångat mig vid varje nedfall. MIN KÄRLEK TILL ER FLYTTAR BERG. Jag gör det här för mig och er endast.

Nu måste jag sova, jag börjar 09 imorgon. God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0