I´m head over heals!

Hej ni glada och ledsna :)
Hoppas ni alla haft de mysigt. Jag har haft de jätte trevligt. Igår(fredag så vi kanske ska säga förrigår?Hm..) var jag på bio med mitt hjärta. Vi båda var helt slut eftersom vi hade jobbat så att varva ner på bio kändes som ett utmärkt val. Problemet var bara att han somnade en halvtimma innan slutet.. Osis. Jag höll mig iallafall och var helt spänd! Vi såg, eller jag såg, på Shutter Island. Grym film! Jag rekommenderar verkligen :) En annan jag rekommenderar är Lovely Bones. Flickan från Ovan. Ni har säkert sett trailern om flickan som blev våldtagen och mördag vid 14 års åldern och är kvar i mellanvärlden/limbo what so ever.. Jag minns när jag läste boken för många år sedan på engelska så hoppades jag på att de skulle göra film av den. Och nu, nästan 5 år senare så kommer den ut. Jag såg halva hos en vän, sen somnade jag. Men jag minns den så jag vet att den är värd att se! Och passa på att läsa boken också.

Efteråt åkte vi hem.
Äntligen fick vi sova ut ordentligt! Båda var lediga och de kunde inte bli mer perfekt att vakna och somna om med gott samvete haha. Efteråt lämnade han mig på middagen jag skulle på och jag har precis kommit hem :) Mysig dag om ni frågar mig.. Varit omgiven av älskvärda människor.
Sen har jag inte gjort mer förutom att kolla på resor. Har fått min deklaration och jag kan seriöst inte vara gladare. Slipper tänka på att jobba hela sommaren och kan unna mig i en finfin resa.

Nej nu ska jag titta på tv och somna! Ska upp tidigt och gymma.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0