Sex rehab.

Jag ligger här på sängen och tittar på sex Rehab på femman. Helt galet..
Blir lite avis på de som sitter och röker i programmet. Dom sitter där ute och snackar strunt med en cigg i handen. Oh jag blir nästan lite ledsen. Fast ändå väldigt stolt över mig själv. Jag har inte rökt på över 3 veckor nu :) Slutade nästan helt förra året vid samma period men började igen i samma veva som sommaren kom. Nu ska jag banne mig inte börja igen!

Iallafall, idag har jag jobbat och tagit en sväng förbi gymmet. Ogillar att träna på kvällarna för det alltid är så mycket folk och man måste alltid vänta på maskinerna. Eller så stöter man på någon och pratar iväg minuterna. Känner någon igen sig?Haha. Jag har alltid varit en träna-på-morgonen människa och jag trivs bäst så. När jag jobbar som jag gör så hinner jag inte gymma i 2 timmar innan jobbet . Istället går jag en rask promenad i 1 timma, hem, duscha och snabbt iväg till jobbet. Eftersom en runda inte fanns i mitt system imorse så fick jag ta mig till gymmet efter jobbet istället. Underbara pappsen kom och hämtade mig så jag slapp åka kommunalt..

Nu ska jag gå och lägga mig. Vill vara extra tidigt på jobbet så jag kan fråga min chef om mitt schema till nästa vecka. Helt sjukt att jag först får höra att alla är lediga och sen får jag höra om Hundmässan. Vadf*n! Jag är helt ute och cyklar ibland. Jag ska börja skriva minneslappar.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0