.nodnoL

Godmorgon!
Vilken freakig natt. Jag sov en siesta på 5 timmar igår eftermiddag och den förstörde hela min sömn.. Trodde inte den skulle påverka men jag hade så fel :( haha! Är iallafall pigg.
Satt och tittade på resor till en av världens bästa städer.. nämligen London, The place to be. Jag visste att jag skulle åka tillbaka snart efter min sista resa dit men jag trodde aldrig att jag skulle få nostalgi redan nu! Så planerna är att åka 3 dagar endast. De krävs för att shoppa litegranna nu när min kära resekamrat visat mig stället.
När jag åker förblir ännu en hemlis eftersom jag vet att jag har många haters som läsare! Hoho. Skulle lätt ta med mitt hjärta men han blir ju skakis så fort vi närmar oss en butik här i stockholm så han skulle få PANIK därborta.

Nej nu är de dags för min morgon rutin :) vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0