Jag kan inte vara sömnigare.

Vilken hemsk kväll, natt + morgon! Haha. Jag vill bara sätta mig ner och gråta.
Tur att min deklaration är hemma och att jag kan tröst titta på den. Den ska bannemig hjälpa mig i sommar ifall vädret visar sig vara lika kaotisk som förra sommaren. Nej usch vad jag längtar till Juli, inte bara för min födelsedag, utan för att det är då jag gillar att åka bort. Dom två sista veckorna i juli regnar de nästan alltid..
Eller ska jag spara pengarna och åka bort i december? Högskolan då? Jag vill ju inte åka utomlands under skoltid. Hur är de här med lov? är den 1 månad? Kanske kan smita iväg till thailand i 2 - 3 veckor iallafall =) ..

Nu ska jag sätta på mig träningskläderna. Ska iväg till träningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0