Hur i fridens namn kan de vara så kallt i mitt rum?

Det är något fel! Mitt rum var iskallt inatt. Sådär iskallt som de va innan jag köpte min matta. Jag blev van med kylan då men efter att min stora "päls"matta kommit och tagit plats.. Ja då slutade det att vara sådär kyligt och jag kunde t.o.m sova på golvet. Haha! Vilket leder tankarna någon annanstans, häromnatten så skämtade jag lite med mitt hjärta och han fick för sig att låta mig lida genom att lägga sig på mattan med mitt överkast. Jag kunde inte bry mig mindre så jag lät honom sova där. Han skulle upp och jobba och jag hade inte lust att lägga ner energi på att be honom lägga sig i sängen igen.. Så han somnade där! Kändes faktiskt rätt skönt att få sova själv i min stora säng och ändå känna hans närvaro. Som en hund som skyddar mig liksom =) haha nej nu ska vi inte vara taskiga. 05 på morgonen kom han mumlade något och kramade mig. Haha på dig hjärtat..

Klockan börjar närma sig 21.00 och jag är jätte trött. Har jobbat hårt plus att jag sov jätte konstigt inatt och drömde massa konstiga saker.. Så jag ska nog bege mig till rummet och sova. Ska följa med min lillebror till skolan och därefter går jag förhoppningsvis till spåret och joggar. Annars blir de en rejäl powerwalk.. hursomhelst så måste jag till jobbet och jag känner att ifall jag inte rensar kroppen med riktigt frisk luft så kommer jag antagligen däcka och tappa mat på någon gäst eller så. Oj må det inte hända!

Nej! det börjar bli försent, jag orkar knappt hålla ögonen öppnafwnaifnoniiiiinnnnnnnn ZZzzZz..........

HAHA skojade. Gud va torr humor!

ärligt talat nu, Borsta tänderna, kamma håret, bädda ner mig och läsa dagens Ave Maria.

Jag önskar er det bästa av de bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0