Brrr!

Hej min stackars undersåtar.. Ser att ni besökt mig flitigt under de här dagarna jag inte skrivit. Det var ju snällt :) Mindre snällt av mig som inte ens skrivit något för att visa att jag lever.

Jag har haft massor att göra. Jag har jobbat som ett fån, träffat min familj och varit med mitt hjärta. Plus massa andra småsaker som inte spelar roll haha. Idag var jag ledig! Fast de har knapp känts som det eftersom jag varit igång 80% av dagen. Jag har inte tränat på en över en vecka nu i och med jobbet så jag tränade hårt idag. Till beyonce och stereo love i öronen. Har ni förresten hört Lady Gaga och Beyonces låt? Har ni sett videon?! Om ni inte har så kolla på den, bums! Den är lovely.. 2 stora artiser har gjort en stor hit. Och videon är makalös.
Sen åkte vi till Ica. Jag har länge varit sugen på "ceasarsallad" med kräftor. Jag är så trött på kyckling så de finns inte.. Jag la ner köttätandet ett tag. Dels för att ingen i min familj äter så mycket kött utan vi föredrar fisk och Ja.. kyckling, haha, och för att jag fann kärleken i kokt kyckling med grönsaker...

Såg att Fuerza Chile fått ihop en enorm summa pengar! Känns bra i magen av att de gjort det och jag hoppas att pengarna går dit dom ska! Jag menar inte att ni som höll "evanemanget" kommer att behålla något. Det vore hjärtlöst och efter det som hänt vårt folk så tror jag nog att många börjat tänka sig för innan de begår nå.. klavertramp :) utan att myndigheterna i Chile använder det till dom drabbade. Nej hörrni! Jag måste faktiskt lägga mig och sova. Jag jobbar imorgon.

Suck, så ja de var min lediga dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0