Tack för ännu en dag!

Hallå där mina få läsare =)
Jag har så fruktansvärt ont i magen och jag tror inte ni behöver vara rymdforskare för att förstå varför, va! Usch vad jobbigt det är att vara tjej ibland. Tur att mitt hjärta då snabbt fanns till hands igår och tog mig till barkaby med bilen. Jag köpte världens mysigaste och mjukaste kudden på jysk. Jättefina vaser till vardagsrummet på Ikea och hårfärger. Har jag förresten berättat att jag blivit brunett? Hm.. Det var mer än 1 månad sen. Enda problemet jag har är att jag måste färga de rätt ofta i och med att jag va så blond innan. Får rätt fina slingor när färgen lagt sig ordentligt men sen försvinner färgen och där sitter jag med en blandning av mitt förra och nuvarande hår haha. Många tycker jag ska låta de vara för att det är fint som det är.. Tack men Nej tack. Jag ska nog färga det igen men sen får de räcka. Jag kommer bli blond igen.. Det kommer att bli en jobbig process men ingen kommer någonsin ändra mina känslor för mitt gyllene hår.
Sen åkte vi hem till mig och jag fick prova min nyköpta kudde. OH! Vad jag längtar tills jag får vila mitt huvud där i natt igen.

Idag har jag varit och tränat som en idiot på gymmet. Imorgon sätter jobbet igång igen och jag kan knappt bärga mig till fredag. Då ska jag ha en awesome weekend. Längtar ihjäl mig..

Nu ska jag dansa runt hemma..

Jag är lycklig!
Och jag älskar Min familj + mitt hjärta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0