Bra dag.

TJA hörrni! Idag är en bra dag. Jag somnade lite innan 02 eftersom jag tittade på tv.. men vaknade halv 11 och sken som en sol :) Längesedan jag inte sover mer än 6-7 timmar. Tog mig upp, åt en minimal frukost och tog mig till träning. Ni som känner mig vet att jag inte är en frukost människa! Nuförtiden fokuserar på lunchen. Det här med ordentlig frukost är bara till grisar som inte håller sig från småätande och måste hålla sig mätta till lunchen. Tro mig, för jag har varit den grisen också. Haha!

Jag ska strax iväg och jobba. Känns bra.. Vädret är lite kasst men jag hoppas på ordentligt med gäster trots att solen gömmer sig :)

Igår prövade jag en jättefin klänning som legat och samlat damm på sig. Sista gången jag hade på mig den var för, snart, 4 år sedan på min 18 årsdag. Har inte fått på mig den.. Tog fram den förra året och jag minns att jag sa till mitt hjärta " Oh, min fina klänning.. Jag ska nog se till att komma in i den till nästa sommar" Och vet ni vad? JAG GJORDE DET. Kunde inte fatta när jag drog upp kedjan. Drog upp den utan problem, utan hjälp och jag behövde inte hålla andan. Det enda problemet är att jag får sy in den en bra bit men det spelar ingen roll! Den ska användas flitigt i sommar (om vi nu får en här i sverige.. ). AWESOME.

Nu ska jag kolla vädret och sen in och varva ner i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0