tjugofyra

Vilken skön morgon! Vaknade som vanligt väldigt tidigt och de tycker vi om, eller hur? Ja :) Något bättre än att starta sin dag tidigt?Tror faktiskt inte det. Dagarna är till för att njutas..
Som jag sa igår så ska dagen användas till att packa det sista, schampoo och balsam etc. Som jag skrev till mitt hjärta igår, var lite stolt åt din ibland lite oansvariga flickvän. Haha! Ni ska se när vi ska till jobbet. Han vaknar alltid sist, tar längst tid med sin frukost och segar medans jag skyndar mig och stressar som en dåre med ändå alltid lyckas glömma något! Men det typiska måste nog vara att trots han morgon seghet så är det alltid JAG som lämnar lägenheten sist. Varför är det alltid så? Haha. Hur som helst så är glad och stolt över mig själv som lyckats fixa det i ganska god tid.

Ni förstår inte hur mycket jag längtar till resan. Jag vill bli brun som en pepparkaka och få en riktigt semester. Jag har tjatat så mycket om ledighet och att få sol i stora mängder! Det här är min egna belöning.

Nu ska jag ta och äta frukost, åt churros igår och jag tål ju inte ens det så min mage har varit lite småsvullen, sen ska jag fixa mig. Måste köpa små detaljerna.. och shoppa lite bara för att :) HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0