Det här inlägget skulle publicerats igår kväll.

Jaha! Jag sa aldrig att Chile skulle vinna.. Hoppades, gjorde jag. Men jag kastade aldrig sten i glashus och predikade om hur många mål de skulle göra mot Spanien. Jag är stolt över dom för de tog sig vidare.. visserligen så var det nära att vi åkte ut och en av anledningarna var självklart att Honduras och schweiz nolla. Men ni får inte glömma Chiles tidigare matcher i gruppen.

Hur som helst är jag stolt och glad. Nu möter vi Brasilien och vet ni? Vinst eller förlust så är stöttar jag de endå. Skillnaden här är bara att jag inte behöver blockera vägen i stan och slå på bussar som resten av mitt pinsamma folkslag gjorde :) Undrar hur många som tar åt sig nu?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0