God natt!

Först vill jag bara säga, SLUTA kopiera mina inlägg din pygme. Har du ingen bättre fantasi? Jag tycker mina inlägg är astråkiga men att du "skriver av mig" (: Gör om texten med din förortsvenska)" gör mig faktiskt lite glad men mer irriterad. stop it :) Jag vet inte varför jag alltid råkar ut för det, jag är inte ens rolig haha.

Så de har inte hänt så mycket mer än de jag berättade. Ska snart sova.. Känner mig som en liten flicka på 10 år som är helt förväntansfull för de här dagarna som återstår! Äntligen har jag ytterst lite dagar kvar av arbete att stå ut med. Ingen förstår att jag ska lägga arbetet åt sidan ett tag framöver. Det har aldrig varit jag, jag älskar att jobba. Men vet ni? Skolan skriker mitt namn! Därför känner jag mig som en liten flicka på julafton. Skönt att få leva på pengarna jag jobbat ihop nu i sommar.. Jag ska försöka vara så lite som möjligt i Sverige. Åtminsone ifrån Stockholm. Usch..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0