Tio h

HATAR att köpa saker sen komma hem och lägga märke till att varan är sönder! OH jävla skit.
Visst det är inte långt att gå men när jag äntligen pustade ut då så märkte jag att grejen ar helt värdelös.. Hur kul är det att gå då? Nej fy fan.

Annars har jag och min bror spelat lite skjutspel och skojbråkat för att vi inte kommer överens med vilka vi ska skjuta och vem som ska börja skjuta haha. Ätit god mat har jag också :) Ska nog se till att packa ner det sista och lägga ner böckerna i handbagaget så jag har något att läsa på vägen liksom..
Sen ska jag antagligen vila och se på tv. Får nog muta någon att lämna tillbaka min "braiga"produkt för jag orkar inte gå dit igen. Undrar om pappa låter mig ta bilen...

återkommer! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0