SKATT!

Idag var ingen vanlig dag :) Idag kom nämligen skatten! Jag blev fem siffrigt belopp rikare och jag ler när jag ser på mitt konto. Dagens spenderades på jobbet och sen mötte jag upp mitt hjärta och vi promenerade till träning. Det var så härligt att träna och göra sig av med överskottsenergin.. Sen gick vi, lustigt nog, tillbaka till mitt jobb och åt. Vi höll på att dö! Nu förstår jag varför dom klagar på väntetiden. Det är faktiskt helt sjukt.. Tyvärr kom vi ju mitt under en stor beställning så de förstår jag. Men hallå? Service? Det värsta var att jag satt där och blev frågad arbetsrelaterade frågor när jag hade mat i munnen. Haha, de va så lustigt. Men jag tycker om mina kollegor.

Hur som helst, så har jag och mitt hjärta tittat på resorna. Killar alltså! Han fick panik och hade inge tålamod. Han började typ svettas och mumlade saker hahaha! Skrattade så mycket.. Ni vet ju hur det är att fylla i formulären liksom. Och jag VÄGRAR att ta utan all inclusive :)

Nu ska jag kolla lite mer resor, sen ska jag sova. Imorgon ska jag hämta min kusin på arlanda och vila från träning.
Det kan jag nog unna mig :) Hoppas på fint väder bara! Vill köra shorts imorgon.. Måste ha färg. Skojar inte när jag säger att mina ben är spökvita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0