Regn i juni.

Fint väder eller vad tycker ni? :) Tur att jag åker snart..

Idag har jag och en kompis varit på träning. Hoppas på träningsvärk imorgon! Häromdagen när jag och mitt hjärta var på träning så hade jag en sån lust till värk dagen efter att jag pushade mina gränser. Haha, jag kunde knappt gå upp ur sängen morgonen efter. Tyvärr värkte det bara i några timmar sen var de vanligt igen.. så himla tråkigt att min kropp är van. Jag gillar känslan dagen efter, efter en HÅRD TRÄNING.

Jag hade en sån trevlig stund igår kväll med min kompis. Vi lagade mat, åt efterätt (som vi hittade på och döpte haha) och drack lite vin. Jag hade en sån lust att be henne om en cigg men jag hejdade mig. Jag har varit för duktig för att börja igen. Jag kommer bara förlora på det själv om jag börjar igen så det är ingen idé.

Annars har det inte hänt något. Jag lagade mat för en stund sen. Vitlökspanerad kyckling a la Leyla! Nu ska jag lägga vila lite och hoppas på att jag inte somnar. Orkar inte få en förstörd sömn.. Vill helst sova djupt hela natten i och med att jag sover själv idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0