Midsommar Latino

Precis som jag skrev på rubriken i inlägget nedanför så skulle de ha publicerats igår kväll. Fråga inte varför jag inte tryckte på spara och publicera för de har inte ens jag svar på, hoho.


Nu till dagens!
Jag har haft en trevlig dag. Umgåtts med min bror som sov över här, spelat lite spel med honom och min andra bror precis som vi alltid gör när vi samlas :) Hann även packa på mindre än 1 timma. Egentligen är de inte så konstigt. Inte tar man med sig så mycket till ett land där de är ca 30 grader varmt? Sen var på midsommar latino med min familj en stund och sedan kom mitt hjärta. Jag tog även bild med Quique Neira! Kan fortfarande inte förstå det. Ni anar inte hur mycket jag velat se den här mannen. Enda sen jag var i chile och köpte skivan.. Vart galen redan vid första stund :) Trots att de var mycket putt etc. så ställe han upp på bilden.

Imorgon skulle jag ha jobbat men min chef sa att de vart dubbelbokat och att jag inte behövde oroa mig. Nej fast ja, jag ska fortfarande dit imorgon och de räknar dom antagligen inte med. Har nämligen lite saker där att göra! Hur som helst är det skönt för då har jag ytterligare 6 timmar att packa ner de sista innan.
Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0