Liseberg

Vilken spänning det var igår när Chile mötte Honduras.. Helt underbart. Jag hade målat flaggan i hela ansiktet för att visa lite kärlek haha. Bilder lägger jag antagligen upp när jag är hemma. När vi ändå pratar om fotboll tänkte jag passa på att kommentera Spanien och Schweiz matchen. Hur dumma känner sig inte dom som trodde Spanien skulle vinna överlägset mot Schweiz? Minns att aftonbladet och att idioten Glenn sagt dåligt om hela gruppen och att han enbart trodde på Spanien. Han är så full av skit och det finns ingen annan jag ogillar så starkt på tv. När min bror tävlade på PRO så satt han också där i bakrunden och pratade, mer eller mindre, skit om min bror och hans taktik. Och precis som han hade fel om bl.a Chile så hade han fel om min bror och hans taktik med :)Nej usch, Glenn.. värdelösa människa..

hur som helst.. Och vad f*n hände med Sydafrika mot Uruguay? Härligt att Uruguay vann, men hur kan man lämna stadion för att deras land håller på och förlorar?Okej, visst dom bytte målvakten och bla bla bla.. Jag satt där och tyckte synd om dom.

Okej för mycket fotbollsprat så här tidigt på morgonen. Haha! Nu ska jag vänta på att fixa mig.. Idag blir det Liseberg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0