Jag är riktigt stolt över mig själv.

TACK för de fina underbara vädret vi fått idag. Jag tränade så hårt idag och höll mig till min standard träning.. Fast det vart så intensivt och jag kände mig så fräsch när jag kom ut. Trots att svetten rann ner fortfarande så kände jag mig helt underbar. Gick sen vidare till mitt jobb med min vakt (Pappa. Och han tränade faktiskt med mig så nej de var inte för att skapa problem som han följde med, hihi) och undrade vad f*n som hände med min lön och att jag faktiskt åker bort snart. Precis som jag anade så kom de med bortförklaringar :) Den kommer på måndag på dagen någon gång. KUL! Hur ska jag då ha nytta av dom? Tror ni att jag ska betala med mitt kort utomlands? Haha aldrig. Tur att jag varit en spara... eller vänta nu ljuger jag faktiskt... Tur att jag varit så jävla grym och jobbat som en jävla idiot och kunnat vara en "slösa" men ändå varit tät med pengar. Nu har jag lagt undan för min resa fastän jag inte kommer behöva slösa mycket på i och med att biljetten köpte jag all inclusive! Är fortfarande lycklig för att jag valde det. Men man vet aldrig.. Har läst om riktigt grymma äventyrer man kan göra där och de kostar såklart. Det har tagit på pengarna men som sagt, har man jobbat så har man. Hur som helst, Jag har lagt undan till resan nu och resan i slutet av juli. Och så klart för att leva lite extra bra. Tror jag ska dra med mamma på en lyxig spa-kryssning när jag kommer hem i juli. Det förjänar hon :)

Idag förutom det har jag varit med en kompis och handlat på systemet. Trots att man kan promenera dit så hittar jag aldrig vinerna jag letar efter. Jag dricker verkligen sällan och ifall jag kan mycket om viner och sånt är det pga mina exklusiva jobb, haha. Passade även på att handla lite saker som t.ex insektsmedel och after sun etc.
Imorgon är de tacos och sällskap som gäller. Sen får jag fullt upp.. Men jag lovar till mig själv att jag tar mig in hit och skriver några rader innan jag åker. Är lite stressad, kanske blir skönt att skriva av sig, och ni som känner mig vet hur jag blir. Åtminstone mitt hjärta, som skrattar och säger att jag antagligen kommer tappa bort mig någonstans mellan Arlanda och afrika :) Tack.... haha.

NEJ nu ska jag sluta babbla och bjuda på en bild. Stjärnan jag målade ser jätte konstig ut men jag lovar er att det är vinkeln. Hade ni stått lite mer åt stjärnans håll så hade ni sett hur bra det blev. Det tackar jag lumpen och alla gångerna vi maskerade oss med grön och svart färg.

Som sagt, Jag bjuder på mig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0