Idioter.

Ibland undrar jag vadfan som händer i folks huvuden. Speciellt på dom där idioterna i rinkeby som säger att dom är "soldater" i krig med polisen. Haha! Krigskadade människor.. Man märker att ni hamnat fel. Fan va irriterad jag blir när jag läser. Läste även att de var "hämnd" för att en polis skjutit skarpt bland familjer med barn.

Då tycker jag att ni ska ta era arslen till biblioteket och läsa lite lagar.. För det första har, Poliser har ALL RÄTT att göra det i hotade situationer. Och för det andra, Tror dom att de kommer att bli lugnt när de sätter bilar i brand och gör "krig" bland alla människorna?Vad hände med familjerna med barn som ni säger är orsaken till er hämnd?
Jag har sagt det förut och jag säger det igen, TA ERT PICK PACK OCH DRA IFALL NI VÄGRAR INTEGRERAS!! OH!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0