Hemma

Haha! Helt koko på mitt förra inlägg..
Jag menade att när den här jobbhelgen är över så är de endast ett få dagar kvar tills jag åker iväg, om Gud vill, till ett varmt ställe :)

Jag kom hem för snart 1 timma sedan och är rätt så slut. Vi stannade vid Godisstoppet i Hummelsta och köpte massor av godsaker. Inte varje dag man unnar sig i sådant så jag åt precis en halv skål med godis. Nu känner jag hur en s.k "magont" kommer krypandes. Hoho. Nej nu ska jag varva ner inför jobbet imorgon och se lite på vad som återstår av England-Algeriet matchen... Hörde nyss att de stod 0-0 på tv.

Antar att jag har lite fotboll fantast i mig.. Fast det är OK, har man en sådan omgivning så blir de lätt så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0