Hemma från jobbet.

Vilken tråkig blogg det blir utan bilder..
Måste ha tillbaka min mobil och kamera! Min mobil har ju varit på lagning i två veckor nu och jag ska förhoppningsvis hämta den imorgon. Har massa ärenden att göra imorgon. Hämta mobilen, hämta mitt pass, dammsuga, städa och köpa lite råvaror :) Allt de där innan klockan 15.00.. Lycka till liksom. Får gå upp ca 06 för att hinna med det. Tjena! Jag lär somna runt 01 idag. 5 timmar sömn är inte bra direkt..

Inatt sov mitt hjärta här och jag kände mig så avslappnad med honom vid min sida. Kunde äntligen få en god natt sömn och slippa oroa mig. Jag ogillar starkt att sova själv. Undrar hur det ska gå i augusti när jag flyttar till eget? Oh.
Imorse gick vi upp, åt frukost och tog en kort promenad. Sen lämnade han mig på jobbet :) Skönt att slippa tåg! Även ifall de bara är 4 minuter sen en promenad på 10 haha.

Nu är jag ledig och ska försöka ta igen allt jag missat de här dagarna. Och boka tid för vaccination! Vägrar få något konstigt. Måste även hitta mig en fin och fräsch bikini. Längtar till solen och hettan..

Måste påminna mig själv att köpa en hatt. Tänk er, Leyla med värmeslag och magsjuka. HAHA Lyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0