Helt galet

Det här var det värsta.. Första gången jag blir så arg under en match. Oh fyfan vad jag blev på dåligt humör där och fyfan vad jag SKREK när Schweiz fick tillbaka för all drama de gjorde. 1-0 till Chile! Så jävla härligt.. MEN(Ja de finns alltid ett men) Jag tycker fortfarande att dom borde gjort mer mål. Precis som förra gången. Gör man 1-0 så känns de lite mer som om att laget de spelar mot är dåligt. Man tänker inte på att laget som gjort 1an är bra. Däremot ifall man gör 2-0. DÅ känns de verkligen som om laget spelat arslet av sig.. Tycker Chile borde höja ribban mer. Och att Suazo ska lägga manken till.. Svara på vad han gjorde snälla? Haha! Annars är jag faktiskt överlycklig och min mage bubblar massor.

Jag tänker på alla bilderna jag har med dom. Jag ska försöka lägga upp dom innan jag åker utomlands så ni får se.. Och tro! Haha. Nu ska jag se Honduras - Spanien och hoppas på att de blir lika. Ni som inte har koll på varför, fråga någon. Jag suger på att förklara och allt skulle bara bli invecklat.

(2006)

Det här är den enda jag har lagrad på bloggen, resten är i en annan hårddisk.
Nu spelar inte han längre.. Men jag älskar den här bilden.

Och vet ni vem som tog den? Valdivia. Haha sukt sukt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0