Happy birthday.

Hemma från jobbet. Vart en kort dag idag.. Lika bra. Då hinner jag med lite saker innan middag med min familj :) Pappsen fyller år! Åh min gamling. Jag finner inte ord för att förklara vilken god man,vän, pappa och kollega han är. Jag har fått de mesta av min godhet från honom. Det onda har jag fått av min klipska mamma haha. Min pappa har en lugnande effekt på alla. Min pappa är bäst, det finns ingen som han. Jag tackar Gud för att ha gett mig så fina män i mitt liv. Min far, Mina bröder och mitt hjärta. Idag ska han firas med middag.. Kosta va det kosta vill. Jag har så mycket att ge tillbaka till min pappa, efter allt han givit mig.

Nu ska jag iväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0