Hälsningar!

Idag var jag uppe tidigt. Tog mig till sollentuna och fixade pass(mitt har inte gått ut, det är bara i väldigt väldigt dåligt skick och jag vill inte fastna i afrika pga att den ser ut som den gör haha) sen tog jag mig vidare till centralen. Nu är jag i växjö och har varit här i några timmar. Haft det trevligt och imorgon beger jag mig till Göteborg. På onsdag kommer mitt hjärta ner med sina småsyskon så vi ska njuta av matcherna och vara kvar några dagar..

Dagarna flyger iväg! Skönt. Måste erkänna att jag längtar till skolan också :) Inom en snar framtid har jag förhoppningsvis banat väg för mina mål och när jag väl har de i sikte så finns de inget som kan stoppa mig.

Tur att någon utav oss har mål. Puh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0