Godnatt

Loggade in och till min stora förvåning såg jag att min kusin fixat om sidan. Hon höll på med det tidigare idag men jag trodde aldrig hon skulle orka fullfölja det.. Så TACK FINA KUSIN! Hade jag kunnat din bloggadress hade jag utan tvekan länkat dig. Love you

Dagen i stort då. Min bror kom på besök och vi hade ett emotionellt prat där han bl.a förklarade för mig hur viktigt det var att satsa 110% så fort jag kliver in i skolan. Jag kan inte vara stoltare över min bror.. En underbar storebror, son, sambo och en top elev i universitetet! Min kusin blev hämtad av sin pappa så jag åkte aldrig till arlanda. Däremot fick jag se henne på kvällen =) Så ja, kvällen spenderades med mina små (Ja ni är fortfarande små..) kusiner. Imorgon ska jag förhoppningsvis på en skolavslutning sen ska jag varva ner med lite matlagning med en kompis hos mig.

Sköt om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0