God natt!

Jag kom hem från jobbet för ett tag sedan men jag fastnade i telefon.. Kom på att jag måste kolla lite grejer innan jobbet imorgon :) Kul! Börjar 11 och slutar på eftermiddagen någon gång. Så en sån lång dag blir det inte.

Usch jag har ätit något konstigt som gjort så att min mage svullnat upp massor.. Jag måste verkligen se mig för vad jag äter ibland. Dagen har rullat bra annars. Snart tar jag ut min semester och jag längtar :) Jag hade lätt åkt iväg i augusti/september för det är då alla åker. För att det är billigast ;) Helt sjukt att det börjar den 1 aug. Kollade resor den 30 juli men nej! Priserna är skyhöga. Men den 1a aug då är det bannemig minimala priser. Hur som helst, Jag kommer ju plugga och lägga grund för karriären så det lockar inte mig så mycket ändå, hihi. Plus att jag har gjort mig förtjänst av ordentliga resor.. :) GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0