Glad midsommar!

Jag var uppe tidigt, jag. Klockan 05.50 för att vara exakt.. Jag kände mig väldigt pigg och på bra humör så en powerwalk tilltalade mig rätt mycket. Så fort jag gick ut så kände jag solen värma så mycket och jag började skratta och tänkte på dom SOVAs reklam. Ni vet, "få pengarna tillbaka ifall de regnar på midsommar"-reklamen" Haha :)

Det var en händelserik morgon. Gick ut, helt oskyldig, låste dörren och vänder mig om och ser en man ligga på trädgården och sova. Alltså vad hade ni gjort i sån situation? Jag gjorde de jag lärt mig att göra men som alltid vet man inte hur de drabbade kommer reagera. Jag kom nära och som jag anade, luktade han sprit. Han svarade inte på tilltal så jag ringde polisen och berättade. Vad som hände sen orkar jag inte berätta för de blir alldeles för mycket detaljer och jag orkar inte skriva ett långt inlägg igen, hoho.

Kom iallafall hem efter min långa powerwalk och åt en sån färgglad frukost. Hoppas jag somnar lika skönt idag, som igår. Ni skulle sett mig.. Jag var så trött.

GLAD MIDSOMMAR hoppas ni får det fint och mysigt :)

Så fridfullt var det i området under min powerwalk.

Min färgglada frukost :)
Jag kunde inte hålla mig okej, var tvungen att ta en bit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0