Förlåt andra så som andra förlåtit dig.

Oj vad jag sugit med det här.. Inte för att jag tror de skulle påverka, haha, men jag har liksom inte känt någon lust att skriva av mig.

Jag har i princip bara jobbat och faktiskt hunnit med två grillningar på fyra dagar! Första med mitt hjärta och andra med min familj igår. En kompis tog studenten i fredags och självklart hamnade vi på sturecompagniet! Det var kul och trevligt men eftersom jag hunnit glömma bort alla jobbiga människor som puttas så var det rätt drygt att nästan ramla omkull 40 000 gånger. Sen tog jag en taxi hem! Orkade inte med nattbussen i min klänning, mina höga klackar, en stor väska och en påse. 4 timmar efter det gick jag upp och jobbade i några timmar.. Det vart en kort dag och sen kollade jag runt i centrum :) Sen pappas grillning.. Mums! Trots att jag bara åt massor av sallad, haha. Sen tog jag mig in till stan och träffade massa. Vissa skulle till berns medans jag, mitt hjärta och några kompisar satte oss i fridays och varvade ner me drinkar och mat.

Idag var det tänkt att jag skulle jobba men eftersom det vart översvämning inatt så stängde de restaurangen och öppnar åter igen imorgon :) Fast de var lika bra det. Jag hann vara med min familj hela dagen !

Annars har dagen varit bra, great, underbar. Precis som alla andra dagar.. Snart åker jag ner till göteborg, mitt älskade småland och förhoppningsvis en fin resa med mitt hjärta! Äntligen närmar sig dom bästa dagarna. Perfekt innan jag börjar skolan. Livet, i love you!

Finns inte tid att vara bitter, nejnej. Ni bittra människor kan sitta i eran bitterhet och bittra ner er ännu mer. Vi glada håller oss till vår sida och uppskattar livet.
Vi som faktiskt är unga (=fräscha, haha) vill inge mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0