En liten hälsning

Hallå allesammans! Haha, märkte precis mina små stavfel lite överallt.. Satt och skrattade högt för mig själv nyss.
Jag måste bara påpeka vilka dåliga matcher som sänts. Argentina är de enda som stått ut i mängden fast ändå tyckte jag inte att de räckte. Vad är det som händer? Är alla nervösa? Är lagen lika dåliga? Hm, hoppas på lite action snart. Igår satt jag, mitt hjärta och hans kompis och tittade på matchen. Mitt hjärta grillade medans jag gjorde iordning resten av maten.. Det blev så gott. Efteråt åkte hans vän hem och jag var så fruktansvärt trött. Hade ingen lust att lämna lägenheten eller mitt hjärta idag, men plikten kallade och jag hade hand om lunchen på jobbet idag. Sen vart det intenstiv träning.. Och ett hjältedåd. En kille hade fastnat någonstans vid badet och sprättat upp hela fingret. Tur att man har sjukvårdsutbildning och kunde handla snabbt. Men vet ni? Jag har aldrig sett så mycket blod. Dom va helt sjukt tacksamma och tackade mig var femte sek. Men allt löste sig och ambulansen kom efter ett tag, men då va de värsta över. Är det meningen att de ska ta så långt tid?

Nu måste jag duscha och packa. Imorgon åker jag ner, först till Växjö och sen vidare till göteborg! LÄNGTAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0