Afrika

Ännu en trevlig dag med hälsan i behåll och tak över huvudet :) Pappa är på träning och mamma ränner runt som vanligt. Aktiv familj?Javisst! Kollade resor till sent inatt och fick hela tiden fram samma hotell. Fått fram den nu varje gång jag letat och första gången jag såg den så visste jag på en gång att det skulle vara här jag kommer hamna i slutändan" Haha. Och ja.. Det gjorde jag! Imorse ringde jag bolaget och fick prata med världens trevligaste kvinna. Så jag åker Inom 3 veckor till Afrika. Kan ni gissa vart? :) Och nej det är inte till VM.. Jag längtar!

all inclusive, privat strand, terass, nära till "stan" och mycket mer.
Bl.a massor av sportaktiviteter haha. Finns inte på kartan att inte röra på sig.. Jag ska nyttja stränderna och hettan till max. På tal om hettan så undrade mamma hur de skulle gå för mig. Jag tål inte Sveriges värme och jag får värmeslag och migrän så fort de överstiger 20 grader. Kvinnan jag fick prata med sa att det kommer att vara väldigt varmt och att de redan nu var över 30 grader. Men det är en helt annan sak, att ha polen nere och stranden ett stenkast ifrån. Det blir massa dopp dopp dopp. Ni anar inte hur länge jag velat åka hit.. Om Gud vill så kommer jag få kryssa i ytterligare en till sak på min "Göra lista".

Nu ska jag städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0