Hello

Morgon på er.. Vaknade helt svettig men betydligt mer utvilad än igår! Vädret såg inte så fint ut så jag hoppas på att de öppnar sig för jag tänkte sätta mig på en filt i "rålis". Kan inte fatta att jag ska dit.. Efter de här åren. Jag minns när jag var yngre och hängde där. Nu känns de bara konstigt att vistas där eftersom jag kopplar de som ett "barn"-ställe. Som att gå till en gammal klubb som man hängde mycket på under sina yngre dagar. Det är liksom redan stämplat.. Hur som helst är dom tiderna förbi och jag vistas inte där ifall jag inte måste. Nu tvingar ingen mig men eftersom jag ska dit med några kompisar och inte göra något annat än att bara ligga där så är de helt okej för mig. Har ändå inte varit där på ca 2 år. Jag orkar inte se massa människor som jag inte sett på länge.. Orkar inte ta "vad gör du nu för tiden?" pratet med någon som bara hoppas på att se en illa däran. Varför tror ni att ni ser mig så sällan? Haha. Jag har det helt underbart här i min lilla vrå :) Så nu har vi de avklarat..


Jag städade min garderob och såg till att allt hängde fint. Ogillar att göra de efter resor! För mig börjar semestern när jag packar ner kläderna i resväskan och tar slut när man börjar hänga tillbaka kläderna i garderoben. Skönt att jag bara blir kvar här i några dagar innan jag åker till Barcelona med hälften av min enorma släkt. Skönt? Jag vet.


You keep me humble out of this hype,
Cause you know that´s more to life.
And when I need you,
You´ll be here.

You will make the sacrifice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0