Today.

Trevlig kväll igår :) Min fabrors fru tog med sig världens godaste smörgåstårta. Faktiskt den enda jag kan äta, tonfisk och skagen. MUMS!

Snart ska vi iväg till Fittja och se på matcher. Inte varit där på flera år så jag undrar hur de ser ut nu.. Vädret är inte sådär fräscht men jag satsar på jeansshorts. Pappa vill att jag ska köra dit men jag vet inte riktigt. Jag är inte på humör för att stöta på människor som inte sköter sig i trafiken. Inte på humör för något faktiskt.. Så rubbad som jag är just nu lär jag börja gråta bara för att jag stöter på en människa som glömt bort vad blinkers är. Om ni undrar varför jag mår som jag mår så kan ni läsa längre ner om mina f.d chefer. Trots att de gått två dagar så kan jag inte släppa det. Jag vill bara att mitt hjärta kommer hem så jag kan krypa ner i hans famn och höra hans fina röst..  


Vackra Pauli åt vänster och Jag åt höger :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0